SUSANNE EMAN: WANITA SUPERSAIZ! - 325 KG

Memperkenalkan Susanne Eman, 32, ibu tunggal kepada dua orang anak daripada Arizona, USA, yang mempunyai berat badan seberat 52 stones atau 325 kilogram.

Yang menariknya, beliau bercadang untuk menambah berat badan beliau kepada 115 stones atau 1,600 paun, untuk memecahkan rekod dunia sebagai Wanita Paling Gemuk di Dunia, dengan mengamalkan diet 20,000 kalori setiap hari.

Beliau dan anak-anak akan ke pasaraya setiap bulan bersama dua orang anak lelaki beliau, Gabriel, 16, dan Brendin, 12, dan mereka akan menghabiskan masa hampir lapan jam untuk memenuhkan enam troli!

[Sumber: DailyMailUK]


Sussane Eman bersama 2 orang anak lelaki beliau dan anjing peliharaan mereka di kediaman mereka
Semuanya bermula gara-gara Susanne Eman tidak dapat menurunkan berat badan beliau secara semulajadi.  Jadi daripada mencuba menurunkan berat badan beliau menjadikan sebaliknya dengan menambah berat badan, dalam masa yang sama beliau merasa lebih seksi dan berkeyakinan. Menariknya, beliau menjalankan pemeriksaan kesihatan dengan kerap untuk mengekalkan tahap kesihatan beliau. Namun doktor beliau menasihatkan beliau untuk melupakan hasrat beliau, namun beliau masih berkeras untuk meneruskan hasrat beliau.
Ini bukan retail therapy dah!
Gambar Susanne Eman sewaktu berusia 19 tahun, 1998
Bersama adik beliau yang hot dan curvy, Cassie, 26

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...