PEKERJA KFC i-CITY PUKUL PELANGGAN [VIDEO]

Selepas beratur satu jam untuk ayam goreng Illuminati dan Masonic, bila sampai giliran saja, ayam suci sudah habis, pelanggan jadi emosional, kemudian terjadilah riot yang ala Romper Stomper. I don't wanna judge, sebab bukan semua Malaysian macam ini, ada foreigners pula dalam KFC tu, memalukan.

Bila kemarahan menguasai jiwa, tambah dengan letih bekerja, memang susah mahu kawal perasaan bukan. Jom, kita nikmati pemandangan Pekerja KFC i-City Pukul Pelanggan.


[Sumber: BlogSerius]

2 comments:

adam said...

Haram sial punya cina mulot mcm lancau... ingat kalu keja jadi kuli ini tempat untuk di maki ke??? hormatilah pekerja bawahan kami juga ada perasaan & maruah. bukan kerana slogan "Customer Always Right" korang boleh buat apa sahaja??? cibai lu

Zombie Kiri said...

bagi aku,bukan sebab hanya dia berbangsa lain untuk aku marah, same goes with the malay,kalau dah marah campur letih,lepas tu tambah dgn expectation,frustration,dengan lapaq,macam2 boleh jadi!

bagi aku bukan bangsa seseorang itu menentukan sifat dan perilaku,tapi individu itu sendiri yg menetapkan sifat dan tingkahlaku beliau itu sendiri.

sekian!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...